Laatste bericht voor vertrek naar Sierra Leone!

29 oktober 2019 - Nederland, Nederland

Morgen vertrekken we al! We hebben intussen €878 opgehaald met de crowdfunding! We willen iedereen nogmaals bedanken hiervoor. Wilt u nog doneren? Dat kan zeker nog!

Dankzij jullie kunnen we 30 boeken meenemen naar Sierra Leone. Laura is bezig met het maken van een overzichtelijk document van alle boeken die er zijn, zodat de boeken ook echt gebruikt gaan worden. We zien hier en daar nog uitdagingen, maar we gaan ons er hard voor maken dat de boeken ook echt bijdragen aan de ontwikkeling van Sierra Leone. We houden jullie op de hoogte!

Voor als jullie ook in de Sierra Leoonse stemming willen komen, is er een interessante documentaire van Reizen Waes. Hierin is goed te zien hoe mooi het land is, maar ook waar nog kansen liggen. Zo is de impact van de ebola-uitbraak duidelijk te zien. Het land heeft maar liefst 2 jaar lang platgelegen qua toerisme, omdat er alleen nog noodvluchten naartoe gingen. Aan het einde van deze week krijgen jullie meer van ons te horen zodra we in Sierra Leone zijn geland.